söndag 22 november 2009

Tillbaka i sängen...!


Hej Hej!


Nu har jag varit en stund i Reftele och hämtat hem lill-tjejen från mormor och morfar. Hon mådde som en kung, efter att ha fått deras odelade uppmärksamhet i ett helt dygn. När hon är hos dem så är det nog hon som bestämmer det mesta, skulle jag gissa ;)

Tack mamma och pappa för att ni ställer upp!

Såg att ni har arit inne och skrivit kommentarer också. Jag vet faktiskt inte varför klockan inte stämmer, det gör det inte på mina inlägg heller. Så om någon vet varför kommentera gärna detta(eller hur man åtgärdar det)


Har kommit på att denna underbara dator har plats för minnes kort, så nu har jag kopierat både mammas och vår kamera så jag har mer bilder att välja mellan till bloggen, började bli snålt med bilder i mobilen! :o)


Jag har fortfarande väldigt ont i axeln får ganska mycket smärtstillande, så jag är ganska trött ungefär hela tiden... har även fått ont i magen runt sonden, smärtar inte på djupet utan mer ytligt.


Tittade på Grey´s anatomy inan idag, är lite beroende framkallande tycker jag nog. Missa inte de på onsdag, bra avsnitt!


hoppas att Kai har snackat med narkosläkarna imorgon så de blir av med operation på onsdag!


Fick mail utav Annika på Ronald Macdonalds huset, hennes grabb var sjuk stackarn! Hoppas att han har börjat bli bättre (de har spenderat 9dygn på US) tänker mycket på dem...

Det måste vara så hemskt när ens barn är sjuk, vet ju bara hur orolig jag blir om Tyra är lite krasslig!


Tänkte återuppleva lite gamla minnen ikväll och kolla på Bridget Jones dagbok på 3:an ikväll, den är ju så söt men så generande...är vi kvinnor verkligen så banala? och desperata? ;)


Igår var det års-fest i Reftele för seniorlagen. De började med spel inomhus i mixade lag, stefans lag kom sist och JO:s vann, tydligen gjorde mimmi mål också (grattis!!) sen var det mat på ölmehus(jätte gott tydligen) och sen var det slut, vid 21-tiden ungefär... Hmm..vilken klubb känsla! Inte i närheten av hur det är Ås...lite tråkigt!
Bilden på tyra är tagen i stugan hos stefans pappa, en lite trött tjej efter en dag ute på sjön tror jag...
Puss och Kram
Karin

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild på världens sötaste lilla goding. Hon är ju lik sin söta mormor..Eller? Det är härligt att få rå om Tyrapyra en hel helg. Vi brukar busa i tv-soffan. Gömma oss under filten o fnissa och ibland killar vi morfar...Det är hon som bestämmer! Hon vet precis hur hon vill ha det! Mormor o morfar är ganska slutkörda efter en helg med Tyra men ack så roligt. Tack snälla Stefan o Karin för att vi får låna henne ibland. Vi hoppas nu, Karin, att alla läkarna skall slå sina kloka huvuden ihop och komma på någon lösning för dig. Tusen kramar o var rädd om dig. Mamma

    SvaraRadera
  2. Hej Karin

    slagen hjälte på kortet jag skickar som test
    skriver kanske mer en annan gång
    Kram, Pappa

    SvaraRadera
  3. Hej karin! Sitter vid datan igen... Övning ger färdighet. Har fikat med pappa för en stund sedan. När det har slutat regna ska vi gå ut en runda. Är lite halvstirrig för morgondagen...Tror att jag har glömt allt. Min inloggningskod som jag behöver för att komma in och kunna arbeta med datan plus koden till vårat omklädningsrum.
    Men det ordnar som du brukar säga...
    Nu hör jag att pappa prasslar med regnkläderna så det är bäst att sluta nu. Kram från mamma

    SvaraRadera