fredag 6 november 2009

snor, snor och åter snor...


Jag är förkyld, riktigt jätte förkyld!

tror att boven i dramat är Tyra, hon är ganska förkyld så hon har väl spritt vidare sina bakterier till mor sin...


Idag har det hänt följande, Andreas gjorde ett nytt blind test i morse, spydde omgående o mådde illa, riktigt illa...

Sen så var jag tvungen att röntga om buken pga av de hittade metall i den vid gårdagens röntgen, men vi bytte ut min peg idag och då gick de bättre.

Så efter de gick jag direkt ner till MR röntgen och fick vänta där lite, lyckades somna först på deras soffa och sen väl inne i röntgen apparaten trots att det dånar som tusan!

Är helt luddig i skallen av allt snor!


Nu har jag kommit upp på avdelningen igen, har även fått byta rum, skönt!

Jag har nu fönster så jag kan se ut vad det är för väder, inte fy skam! (dock grått o trist i linköing idag)

Men jag är jätte nöjd, ligger på singel sal, ska få in TV så de är värsta lyxen känns det som!


Ikväll blir det fest, har köpt en xl-tonfisk macka som jar har längtat efter sen jag låg här uppe förra ången, de är bara såååå sjukt goda!

(bara för det kommer ja la bli besviken, de brukar juh vara så när man längtar efter nåt...)

Tänkte även pracka på mig lite kläder och gå till affären o inhandla lite chips med dipp, gu va onyttigt men ack så gott!


först ska jag bara vänta på läkarronden och se om andreas kommer förbi och talar om hur det har gått på blind-testen...


Jag fick post igår, jätte mysigt!

Tack Lisa, en massa fina bilder från min fru-hippa, gu va ful ja var! :)


Puss o Kram

1 kommentar:

  1. Hej igen gumman,
    För mig som inte vet så mycket så undrar jag litet kring din sjukdom. Jag förstår på inlägget att du kan äta men vad är det som händer? Vad är det värsta som kan hända och hur kan du göra för att bli bättre? Eller kan du ens det? Hua ligen vad jobbigt! Jag lider med dig och önskar åter att du snart får bli frisk!
    Om du orkar får du gärna berätta lite.

    Pussar och kramar i massor

    SvaraRadera