söndag 29 november 2009

2000-besökare!!!


Hej Hej!


2000-gränsen sprängd... :) Gissa vem som ringde mäkta stolt och berättade?

Jo, min älskling, han var så nöjd, jag var bara tvungen att skriva att det var han som var den som gjorde de, så nu är det nämnt! ;)

kul att de var han som fick äran, tror han blev lite glad!


Tittade på "el classico" ikväll, inte alltför tråkigt mål zlatan fick göra! snacka om att dominera bytas in i 51:a minuten, sen fyra minuter senare dunka in 1-0 till barca! Ingen tråkig dag på jobbet... ;)


Inatt kollade jag på "hotell Rawanda", fy vilken hemsk film... Efter de var det jobbigt och sova, tänkte på familjen och hur pressat allt är. Ville bara ringa till Stefan och säga hur mycket jag saknade honom, kunde dock inte göra de för då hade jag förmodligen väckt tyra och förstört deras natt sömn...och de hade inte varit schysst!

Tror att de var mer saknad för jag hade sovit hemma natten innan, allt blir alltid mer påtagligt när de precis har hänt, tex när de lämnar sjukhuset och åker hem så är saknaden alltid störst i början, sen avtar de lite och jag får lite distans och kan "skjuta" undan saknaden lite...


Idag har jag sovit framtills två-tiden har känt mig trött några dar, mer trött än vanligt...vet inte riktigt vad som är fel...kanske har någon skit i kroppen typ förkylning som inte brutit ut. Tror tyra har lite feber, hon var hängig ikväll och ville bara gosa, hon somnade tillslut på min mage, jätte mysigt men tråkigt att hon är sjuk!


Idag hämtade Stefan och Tyra mig på sjukhuset seen åkte vi hem och hämtade grabbarna och åkte på julskyltning, jästrans vad kallt! eller rått kanske man ska säga! Vi tog lite lotter och vann ganska mycket faktiskt och det är ju alltid kul. Träffade Kenneth, susanne och amanda också, kul! det var länge sedan nu... På scenen uppträdde några tjejer, de sjöng julsånger och var jätte duktiga. Tyra verkade trivas, hon dansade och klappade händerna till publikens förtjusning...ett riktigt charmtroll! Mammas lilla ängel...

Har lärt henne säga "pappa stark och mamma snygg" ;)

Smart va? Boosta självförtroendet lite....!!


Är törstig nu...funderar på att plinga på klockan och fråga efter lite äppeljuice...får se om det går över...!


Efter julmarknaden var vi hos Per&monica och barnen och drack glögg, åt soppa och åt nybakade lussekatter, det gick inte av för hackor! Kul att träffa dem igen, länge sedan sist! De hade gjort om hemma, sååå snyggt! Ny soffa, nytt golv och nya tapeter(fond vägg) jätte fint resultat!
Puss och Kram
Karin

3 kommentarer:

  1. Hej Karin!
    Din helg verkade mysig, kul.
    Vilken fin stol han har gjort din make, kul med pyssliga människor.
    Hoppas du inte blir förkyld utan få må bra. Klart att du blir trött av allt som händer och görs när du är hemma, det är väl stor skillnad mot sjukhusmiljön. Hoppas dina krafter växer sig starka snabbt.
    Själv har jag varit borta över helgen.
    Kramar från mig

    SvaraRadera
  2. Grattis till alla 2000 besökare.
    Hoppas att allt är så bra som det bara går med dej.
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  3. Hej Karin! Tråkigt att du inte fått komma hem på riktigt än! Men det kommer bättre tider;) wilken snäll make du har som fixar o pysslar så hemma! Inte dåligt med den där stolen! Jättefin ju! Skönt att du warit o fått lite julstämning i Tånnö iallafall o hemmamys me. Ni e alltid wälkomna o hälsa på när ni will, om ni will tänka på annat en stund. Fika lite o så:) Tänker på dej o er jättemkt ska du weta! o ber honom där uppe (som jag tror på:) att han får fixa detta nu! (om du undrar så werkar inte det wanliga w:et funka på wår dator...tror alwe warit i farten....
    Ha det nu så bra! Kramiz Matilda N

    SvaraRadera