torsdag 19 november 2009

god morgon, god morgon!


Hej Hej!




Nu är jag inte fullt så trött, klarar hålla ögonen öppna iaf! ;)


Angelica har precis varit här och kopplat bort nutriflexet, så nu skulle jag kunna stiga upp och göra mig i ordning, men det är rätt så skönt och ligga kvar och dra sig lite under det värma, gosiga täcket som jag fick igår! Så mycket skönare än filt...


Jag tror mitt vänstra öga håller på att utveckla en vagel bara för att jävlas lite med mig...de är riktigt irriterat när jag blinkar, och när de är så blinkar man ju extra mycket så om ni möter mig idag så försöker jag inte flirta med er... :)


Väntar just nu på läkarna, inte för de lär ha mycket att säga men då har man ju trräffat dem iaf...


Pappa var inne och hälsade på igår kväll, bad mamma skicka med honom kort från när jag var liten, så vi satt och tittade på dem en stund. Mysigt, på en del kort var faktiskt jag och tyra lite lika, otroligt nog! Jag ska försöka komma igång med albumet till tyra, måste bara fixa sådana där hörnen som man kan sätta in kort med.


I helgen ska hon sova hos mormor och morfar mellan lördag och söndag, för stefan har avslutning med Reftele Goif, så det blir kul för både henne och dem.


Har fortfarande inte fått någon kallelse till Huddinge, borde komma snart tycker jag...för snart är det ju jul och då går de flesta läkare på minst tre veckors semester misstänker jag (de brukar vara så...)


Jag har fortsatt ont i min arm, irriterande, en molande värk som inte släpper...


Nu var läkarna här, som sagt inget nytt, surprise! :( önskar att de kunde göra något åt armen iaf!


nu ska jag vila lite, skriver mer ikväll!


Puss och Kram

Karin

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Önskar dig verkligen det bästa, hälsa och krafter.
    Stor kram från mig.

    SvaraRadera
  2. Hej sötaste!!

    Va kul att du fått lite mer besök!! Härligt!! =) Men den där armen kan du ju inte gå runt med vännen!! Nu får du slå näven i bordet..=(

    Hörde med Hampes läkare i går, att de kommit på att man kan ge melantonin vid insomnandet. Det är kroppens naturliga insomnings ämne..helt ofarligt, inte beroende framkallande eller har några biverkningar alls!! Fråga efter det så att du åtminstone får lite sömn!! Annars fungerar ingenting!!! =(

    Önskar dig den bästa av alla dagar!!! Men mys, bus och lite *vinterchoklad*..ti-hi...=)

    Ha det gott vännen!! Kramar Malin

    SvaraRadera