söndag 8 november 2009

go´kväll allihopa!



Idag har de varit lugn dag, sov hela förmiddagen! :)

Vilket var jätteskönt...

Grattis på Fars-dag pappa!

O grattis min kära make, vet inte om barnen tänk på de men jag tänker på dej iaf!

Enligt Stefan var de jätte kul på års-festen i Ås igår, kul kul.
Han lyckades även hålla ett tal som enligt tjejerna var för kort (de är en bedrift av honom)
Klubben blev även miljonärer, snacka om lyckad kväll! ;)
Jag var borta några timmar på Ronald Macdonalds huset, drack oboy (gu va underskattat de är)


poppade popcorn (med smör smak, mums) och tittade lite på tv, skönt o bara lämna sjukhuset lite!
Pratade med mor o far innan, tyra skrek för fulla muggar, de vankades mat ;) värsta matoholicen! Man kan inte nämna ordet mat förräns det verkligen står på bordet färdigt att hugga in på...



Min cvk las om innan idag, ett stygn har lossnat men de var tydligen ingen fara, de verkar funka lite olika på olika sjukhus...i värnamo hade man sytt fast de direkt igen, här ska man tydligen inte behöva ha något stygn alls...skumt!



hoppas att jag får lite besked imorgon från läkarna, vore bra o veta lite vad som händer i veckan om jag ska vara kvar här uppe eller om jag kan få åka tillbaka till värnamo i väntan på stockholm...



Ikväll fick vi pasta carbonara, min är sååå mycket godare!
längtar efter att laga mat...

Är inte min man sååå snygg?!
Puss o Kram

Karin

2 kommentarer:

  1. Hallojsan!
    Dt märks att snor tiden har börjat Adam låg i början på veckan och sen Frida,,minns du henne hon gick som elev när du va på dagis,,hon följer dig oxå på din resa...om du inte har dt redan kanske du skulle skaffa dig en web kamera eller dt kanske bli hel tokigt för Tyra att ha mamma där inne i datorn =)
    Hoppas du snart få komma hem....vi väntar med spänning på bilderna på dina mössor..
    Va rädd om dig
    Kraaam wivi

    SvaraRadera
  2. Jaa, hoppas för din skull att du snart får komma hem..

    Stor kram mia

    SvaraRadera