fredag 20 november 2009

snart 900 besökare...!!!


God kväll på er!



Nu är jag tillbaka på sjukhuset, har varit på permis några timmar...jätte skönt! Först var vi och handlade, de fanns ingen mjölk hemma (och det MÅSTE man ha! ) Sen åkte vi och lämnade Oscar hor Thomas, de ska ut och jaga älg imorgon, hoppas de skjuter någon! Håller tummarna att de fr lika fint väder som de varit idag imorgon! Vi fikade lite lussekatter och så hjälpte jag Thomas att installera en skrivare till hans dator. Sen åkte vi hem, käkade lite, tyra lekte lite med duplolegot. Hon verkar gilla de! Sen var de välling dags och godnatt, skönt och få vara den som fixar läggningen nå´ngång!

Och nu är jag tillbaka här på sjukhuset, väntar på nutriflexet och smärtlindring...



Kai ska kolla med narkosen, så blir det förmodligen operation på onsdag, en insättning av en port-a-cath...äntligen i så fall!

Annars sa han inte mycket på ronden...

Andreas Munch från Linköping ringde idag och bjöd upp mig på måndag v.49, ska infinna mig på förmiddagen. Jag måste vara uppkopplad mot en massa maskiner när de gör det här testet för det är tydligen en väldigt stark medicin. Men jag behöver nog inte stanna mer än till onsdag som längst, så det är skönt!

Är riktigt trött nu, ögonen faller nästan ihop av sig själva i mellan åt!


Mamma var och hälsade på mig idag, har inte träffat henne på två veckor för hon har varit lite halvkrasslig med förkylning och hosta så hon har inte vågat åka in här...så det var kul! Sen så var det skönt för hon kliade mig på rygg, armar, ben och masserade hr botten, SÅÅÅ skönt! Tack mamma!


Tack Malin för den goda posten! (fick min favorit choklad, vinter från marabou) Och tack anita för alla tidningar, de var ju hur många som helst! Så skönt att ha något att bläddra i, de är inte ofta jag orkar läsa böcker (även om jag har all tid i världen för de...)


Sov gott allihopa!


Puss och Kram

Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar