söndag 15 november 2009

"sjukdag..."


Hej hej!


Idag har varit sådär, vaknade med rejält mer ont i min arm och axel. Jour läkaren tror jag har en inflammation i armen, jag vet inte riktigt. De smärtstillande jag får hjälper inte direkt tyvärr, och morfin känns fel och ta (och det vill de gärna inte ge mig) Men de är jobbigt att ha ont...

Har lite hög temp för att vara mej, men de kan vara förkylningen också som påverkar...


skulle åkt till reftele på marknaden idag men jag vågade inte när jag kände mig hängig, skulle de vara något på gång i kroppen så går de snabbt när man väl blir dålig och då är de rätt bra att vara på sjukhuset...


jag kommer skriva mer imån, är som sagt inte på topp idag!

jag hoppas på en bättre dag imorgon...

Puss och Kram

Karin

3 kommentarer:

  1. Å vad gripande detta var. Hittade dej på Malins sida och jag sitter här och gråter och läser men kan inte sluta.
    Vad beundransvärt stark du är!
    Fantastiskt, jag kommer att återkomma till dej.
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Åh =)
    va kuligt för dig att vara hemma omkring..
    Nu måste du vara rädd om dig så julafton får bli smakrik o mysig för hela familjen...
    Den positiva andan du har kommer du långt med..
    Ha en bra vecka
    Kramen wivi

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Har en kasse till dig på personalkontoret, hoppas att S kan ta med sig den till dig snart. Då har du lite att läsa i alla fall, hold on. Kramar Anita

    SvaraRadera