tisdag 24 november 2009

"dan före dan"


hej hej!


Idag har jag varit hemma nu ikväll och lagat en sååå god fläskfilégryta! mums...! synd att gelén hemma var slut bara...

Men det var jätteskönt att vara hemma, lagade mat, tittade på tv och somnade på soffan (som vilken normal människa som helst)


Jag har varit hos psykoterapeuten idag, var bara sååå trött så de gav väl inte så mycket, ska dit igen måndag v.51 (innan stockholm)

Sen var jag hos ellinor och pratade lite, de gick bättre.


Imorgon är det operation, vet inte vilken tid det blir än, hoppas på förmiddag! Då kommer man upp på sal snabbare och slipper ligga på uppvaket så länge!

Ska bli så skönt att slippa ha ont i armen! (första dagarna kommer vara onda men sen släpper de!) Kai kommer försöka sätta den där min gamla (den första) satt, så jag slipper iaf ett nytt ärr! Jippi...

hoppas bara narkosläkaren hittar en bra ven! håll tummarna!


Får se om jag orkar skriva imorgon, de märker ni!

kortet idag är på mor och dotter!
Puss och Kram
karin

7 kommentarer:

  1. God kväll!!
    Super sött kort!! :-)
    Jag läser din blogg varje dag!
    Lycka till imorgon!
    Kram

    SvaraRadera
  2. P.S
    Happy Thanksgiving och Glad Första Advent!! :-)
    kram igen från USA och mig!

    SvaraRadera
  3. Tack, va gullig du är!
    Happy thanksgiving till dig med, ät inte för mycket kalkon! ;)
    Läste att det bara är tre veckor innan du kommer hem, lite nervöst?
    Vore kul och ses, ha de bra!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas allt går bra idag! så du slipper värken och du piggna till så du kan komma och dricka glögg och peppisar hos oss i helgen,,vi är många som ser framemot att träffa dig,,,
    kom och mys med oss fre 16-20 lörd, 13-18
    varma tankar och kramar
    wivi

    SvaraRadera
  5. Har något till dig på min blogg.
    Ha det gott.

    SvaraRadera
  6. Här finns en till med surr i huveet..
    skulle ju säga att om ni vill ha fin mossa säg till Stefan att prata med Berit hon har fin på sitt gods thihi...
    Kramilikramen på dig!!

    SvaraRadera
  7. Hej snuttan! Tredje gången gillt. Nu ska det gå fram...(pappa hjälper mig) Roligt att du var så pigg idag när jag var hos dig. Ska ju till Jönköping imorgon och få papper på IQ:n. Får nog tio av tio möjliga, eller vad tror du?Önska mig lycka till... Hoppas att du får sova gott hela natten o får drömma söta drömmar... Kramar i massor från mamma o pappa

    SvaraRadera