måndag 9 november 2009

Blindtest resultat...



God dag!





Nu har jag spenderat några timmar borta på ronald-huset, pratade lite med Annika om att göra reklam för huset. Ska dit på onsdag igen och prata med henne. Men tills dess ska jag ha skrivit ner vad huset har betytt för mej, o mina tankar sen vill hon gärna ha en bild på mej o tyra...får kolla igenom kameran o se om ja hittar nåt passande!





Andreas gjorde två nya blindtest idag, reagerade på båda...sen berättade han resultatet. Jag satte alla!


Dvs, alla de gånger han sprutade in nåt (även om de bara var vatten, sondmat eller luft) så reagerade jag med att må illa o spy, och de gånger han bara fejkade mådde jag bra. Så enligt honom är jag jätte känslig men att det är ett kroppsligt problem och att det inte sitter "i mitt huvud". Såååå skönt att få de bekräftat ännu en gång!


Imorgon ska jag börja testa en ny medicin igen, nåt som innehåller massa antihistaminer för att se om de stämmer med alla de mastceller de har hittat. (de betyder att jag kan vara allergisk mot nåt) Annars så har de nog inte så mycket mer att testa just nu, utan de behöver svaren från imun-proverna som skickades till göteborg och från testet som jag ska göra i stockholm för att kunna gå vidare...så då får jag åka hem till värnamo sjukhus så länge, ganska skönt o va på hemma plan. Men surt om jag inte får åka hem!





Jag har funderat lite på vad jag vill göra till tyra som minne om nåt går snett men de är så svårt o komma igång... Jag är nyfiken på lådorna som malin tagit hem, hoppas att jag får lite mer ideér när jag ser dem. Måste gå igenom och välja ut lite foton från när jag var barn o fram tills nu...





Jag e hungrig...undrar vad de blir till middag...känns som jag har ätit köttfärs i alla dess former denna helg, biff gånger två, köttfärsfyllda crepes, lasange, köttfärssås spagetti, mexikansk gryta så de hade varit gott med nåt annat!





Köpte amelia jul-tidning idag, jag vet att de e tidigt men visst blir man sugen!


Jag hoppas och önskar att jag får vara hemma på julen i år (de två förgående åren har jag bara fått vara hemma några timmar) Jag vill vara med och förbereda allat, pynta, laga jul godis och en massa härlig mat! Undrar vart vi ska fira i år...måste prata med stefan om de!


Måste be honom kolla med mirjam också om grabbarna åker över jul eller senare, hoppas senare! Vore kul och ha hela familjen samlad!

kram och puss

Karin

1 kommentar:

  1. Hej Karin!
    Hoppas du får komma hem till Värnamo eller Fröakärr snart. Träffade Stefan, Tyra och Oscar en stund i fredags kväll. Jösses vad stor hon blivit tjejen.
    Så bra med bloggen, frågar Christer hur det går för dig, men det är svårt att förstå vad som händer när någon annan ska redogöra för det.
    Ha det gott tills vi ses.
    Kram Marie ( din förra granne, numera "svägerska" :-))

    SvaraRadera