lördag 7 november 2009

segt, sover som en stock!



God eftermiddag allihopa!


Idag är fru Svensson seg, känner mig helt slut i kroppen. Har sovit hela dagen brar vaknat när personalen har kommit med mat, då har jag ätit sen somnat om...spännande liv va?





Vädret är lika trist och grått som jag känner mig...har inte varit ute så jag vet inte om de är kallt eller inte men de ser inte inbjudande ut alls!





Tack för alla gulliga kommentarer som ni skriver på denna sidan, kul att ni uppskattar de jag skriver!


Tessan undrar lite hur de funkar med min sjukdom, jo alltså jag kan äta genom munnen men efter 2-3 minuter spyr jag upp allt som jag stoppat i mig, funkar likadant när jag dricker. Så de gör jag bara för att känna smaken av mat och dryck. Näringen jag behöver får jag just nu genom en cvk, (en slang i axeln som sitter i en större kärl ijämte hjärtat) sen har jag också en jejunomstomi (en sond som går långt ner i tunntarmen) men som strular just nu för så fort jag använder den så mår jag jätte illa och spyr upp all magsaft som magen producerar...(varför vet vi inte för tillfället)





Idag skulle jag varit på fest... Ås har årsfest, synd att jag missar den den brukar vara riktigt trevlig, Stefan brukar juh hålla sina berömd låååånga tal...


Har bett tjejerna hålla ett öga på honom, i för sig tror jag att han tar de rätt lugnt men man vet juh aldrig, de kan ju bli en favorit i repris! ;)





Jag vill även passa på och gratulera min kära storbror som fyller 30 idag! Grattis!


Stefan och barnen var där och grattde honom, de hade tydligen fått underbar mat och sällskapet hade varit trevligt, tråkigt och missa de...pratade med honom innan (erik alltså) men vi konstaterade att han kommer juh faktiskt vara 30 i ett helt år, så jag lär juh hinna gratta honom! :)





Jag har hittat den perfekta förlovnings presenten till dem också, lite på ploj men den är jätte fin!


Tyra ska vara hos mormor o morfar i natt så jag hoppas att allt går bra och hon visar sig från sin bästa sida, är inte så orolig men man vet aldrig!

Är inte Tyra söt på bilden? !

Puss o Kram

Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar