måndag 7 december 2009

julklapps jakt!


Hej!
Titta vad fin jag är! :)
Ett sådant charm troll, vi var med farfar och farbror thomas i Ljungby och köpte julklappar idag. Sen bjöd thomas på lunch, mums! tack och bock!
Sen åkte vi hem helt utmattade och sov några timmar!
tack för alla fina kommentarer!
tyvärr kommer jag inte och tittar på våra kelingar på dagis nästa vecka, är i Stockholm på undersökning...så tråkigt!
Jag hoppas att jag kanske kan få gå på fredag när de sjunger för pensionärerna på fredag istället (hoppas att de kan göra ett undantag när omständigheterna är som de är)
Puss och Kram
Karin

5 kommentarer:

  1. Hej

    Hoppas att det känns bättre idag. Skönt att få några fler timmar hemma med familjen. Vi tänker mycket på dig & hoppas att du får fler svar när du kommer till Stockholm. Ska bli kul att ses i helgen. Kramar Erik & Emma

    SvaraRadera
  2. Hej,Karin.
    Har varit i Gislaved idag o handlat lite julklappar till Tyra,Philip o Oscar. Svårt att hitta på vad man ska köpa... Till Tyra är allt klart.
    Hoppas att ni hade trevligt idag när ni var o handlade i Ljungby.
    I Gislaved var det inte mycket folk ute i butikerna. Men det är konstigt,så fort jag ville betala i kassan var det många andra som tänkt likadant o tänkt det 15 sek innan mig...
    Hur som helst,allt gick bra o pappa kom till Gislaved o hämtade mig med alla kassarna.
    Hoppas nu att du får sova gott inatt.Jag o pappa tänker mycket på dig... Kramar från mamma
    Ps. Skall bli kul att få göra världens godaste julkorv ihop med fam Svensson o EoE på lördag. Välkomna!!! Ds.

    SvaraRadera
  3. Hej sötis!!

    Underbar bild!! =)

    Kul att du shoppat lite..trots att det tar energi!! Måste ändå kännas skönt att ha varit i väg!! =)

    Håller alla tummar och tår när du åker till Stockholm att de kommer på något bra!!

    Klart att du ska se godingarna gå lucia på fredagen..Blir nog inga som helst problem!!

    Stora varma energi fulla kramar Malin

    SvaraRadera
  4. Tänker på dig!
    Ringer senare.
    Kram. Mamma (¨_¨)

    SvaraRadera