måndag 1 november 2010

Fotbolls fest!

Hej hej!

I lördags var de års fest i Ås!
Det var jätte kul och komma ut och träffa alla, kul att Sara var med för första året! Hoppas verkligen inte de blir de sista! ;) jag orkade vara med nästan hela kvällen, började prata runt 12-snåret på Stefan att nu vill jag hem, var helt slut men jag körde därifrån vid strax efter ett ( utan att ha vridit klockan åt något håll!!)
Men iaf var de trevligt och maten god!
Har dock lidit av att ta ut mig så... Sov hela dygnet igår, var bara uppe och kopplade mat och tog smärtis och var på toa...! Totalt körd i botten kan man nog säga...! Tror att jag ska passa på och lämna lite blod prover imorgon när jag ändå ska in och hämta smärtis! Känns som om kaliumet är ganska lågt... Men jag hade iaf kul i lördags.
Stefan höll sitt berömda tal, bra (kanske aningen långt) men damfotbollen behöver uppmärkssammas också så va fasen? Hoppas att laget hade kul också!

Tack mormor och morfar som hade Tyra så vi kunde gå ut och roa oss lite!
Skriver mer en annan dag, nu ringer nämligen sov klockan! ;)

Puss och Kram
Karin

2 kommentarer:

  1. Jag har många gånger tänkt att jag skulle skiva en kommentar till dig men det har inte blivit av... Jag kollar nästan varje dag om du har skrivit något nytt inlägg.
    Roligt att träffa dig igen i lördags. Du var så fin i håret, ursnyggt! Kul att du orkade vara med på festen.
    Jag tänker ofta på dig och är så imponerad över hur du hanterar hela din sjukdomssituation. Du är en riktig fighter.
    Ha det så bra och hälsa din vältalande make.

    Kramar från Sara Svensson

    SvaraRadera
  2. Hej Karin!
    Nej, det blir nog inte den sista, jag hade verkligen jätte roligt! Tjejerna i laget är fantastiska och det var så kul att vi var där ihop! Jag tycker inte Stefan pratade för länge! Tjejerna spelar i divison 3!!! Det gör väl ingen annan va? :)
    Vi ses! Kram

    SvaraRadera