lördag 13 november 2010

Regn,regn och lite regn

Hej hej!

"lille far, lille far lille söte faaaren. En sån karl, en sån karl. De är tur vi har en!!!"

Imorgon/idag är de fars dag.
En dag då alla pappor hyllas.
Jag har valt en helt underbar pappa till Tyra.
Tex idag efter lite små fix och besök hos Per o Monica så åkte jag hem och vilade medans han stack in och hämtade Oscar o Tyra som stannat kvar hos kompisarna Karin och Ida. Efter att jag sovit några timmar så kommer goe ungen Tyra in och väcker mig för då har Stefan lagat en super god middag! Tack älskling!
Du är grädden på moset och navet som håller ihop familjen!
Puss på dej...
Älskar dej!

Puss och Kram
Karin

3 kommentarer:

  1. Och jag hoppas ni får en fantastiskt fin fars dag dag! Och att du mår bättre i din eländiga mage!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Det är du verkligen värd...! Visst blir man alldeles värm av den kärleken som familjen ger. Grattis till alla underbara pappor....i dag och alla andra dagar....! Ha det bäst! kramelekram från Reftele

    SvaraRadera
  3. Vill bara säga att jag blev överlycklig för din hälsning som jag fick genom Sara i dag...Tack! Lika glad blir jag när jag vet att du är hemma....Trallalalala!!!!! Kramelekram från Reftele

    SvaraRadera