tisdag 5 juli 2011

Såga av min underkropp...snälla!

Det känns som ett bra alternativ just nu!
Började få ondare i bäckenet och benen igår eftermiddag. Sen har smärtan bara blivit värre och värre... Så morfin dosen är på typ max igen, väntar just nu på en ct-röntgen för att se vad de är som har hänt. Mina fötter har svullnat en del och jag har svårt att lyfta benen så det är en nervös väntan inför röntgen...! Hinner ju tänka ut alla möjliga jobbiga scenarier... Orkar fasen inte mer bakslag nu!

Puss och Kram
Karin

Skickat från min iPhone

8 kommentarer:

  1. Usch och fy. Hoppas det finns nåt att ta på liksom, så att du går att bota!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Snälla Karin, orka mer!
    Puss

    SvaraRadera
  3. Kramar o tankar till dej.... går inte föreställa sej vad du o dina nära går igenom :( Håller tummarna att det vänder snart <3

    SvaraRadera
  4. All styrka till dig!!

    SvaraRadera
  5. Förstår att du är uppgiven. Du behövs, du är viktig! Puss från mitt i byn

    SvaraRadera
  6. Kämpa på Karin!!
    Kramar från Sara S med familj

    SvaraRadera
  7. Karin ge inte upp du är en kämpe här kommer ett lass kramar till dig med extra styrka.
    KKKKKRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMM

    SvaraRadera
  8. Finaste Karin, ge inte upp!! Jag har aldrig någonsin hört om en person så stark som du, så fortsätt kämpa! Kan inte i min vildaste fanstasi föreställa mig hur det är att gå igenom detta vidriga, men jag har förstått genom din blogg att du är otroligt stark. Jag önskar av hela mitt hjärta att du ska bli frisk och få njuta av livet igen.
    Kämpa Karin, kämpa!!

    Massa styrkekramar till dig!!!

    //Beatrice (f.d. kollega till pappa Kjelle)

    SvaraRadera