söndag 17 juli 2011

Hemma

Hej hej!

Nu är jag hemma igen, har varit det sen i tisdags faktiskt. Jag bröt ihop efter beskeden i Malmö. Så Stefan och jag pratade med Margareta. Och vi kom överrens att det just nu för mig är bäst att få vara hemma. Även om jag har mycket smärt stillande. Men för mitt psykiska välbefinnande så behövde jag komma ifrån sjukhuset. Jag så glad att jag iaf har en mycket förstående läkare, som fattar att man behöver familjevård ibland. I onsdags var vi i Unnaryd på marknad, de var mysigt. Men lite mer än vad jag klarade av märkte jag sen...Kul iaf att få "hitta på något". Thomas bjöd oss på lunch på Tiraholm, mums vad gott men lååång väntan innan maten kom...! Tack, Tack Loby!
Så nu ska jag in imorgon och byta nål bara och träffa margareta. Vi får se hur de går. Hon vill minska ner på smärtlindringen...menn jag vet inte. Smärtan är ju likadan som innan tyvärr. Önskar att de kunde försvinna lika hastigt som de kom!

Tänkte jag skulle lägga in lite bilder från Mallis men uppkopplingen är OTROLIGT seeeg så jag ska se om jag kan låna philips data sen och föra över så ni får se hur underbart vi har haft de!

För några veckor sedan lyckades Oscar ta körkort för moped (30km/h) så om någon har en moped ståendes som ni vill sälja så hör av er! Vi har försökt att leta på nätet, men de finns ju nästan bara EU-mopeder...

Hoppas att vädret vänder snart, så alla kan njuta av sina semestrar! De blir ju så mycket lättare att hitta på saker med när solen skiner...! Åh, längtar efter en riktig grill kväll men härligt sällskap, god mat och INGA mygg! :)

Ijämte mig ligger Tyra och kollar på Barnen i Bullerbyn, tänk vad enkelt allt var förr...tänk så få barn som får chansen att uppleva ens hälften av alla de natur upplevelserna som de barnen gör. Hur många barn i dag har tex hoppat på en hö-skulle? Eller ännu bättre, sovit där?


Puss och Kram
Karin

3 kommentarer:

  1. sänder dig en styrke kram och va kul att du får vara hemma, tänk vad smidigt de va förr och vara barn, har en själv som sov på höskullen häromveckan helt lyrisk,va rädd om dig kram Anna

    SvaraRadera
  2. Kramar och goda tankar till dig!!

    Ber för dig och de dina!

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Om jag vore du så hade jag gått ut med det i tex Aftonbladet. Varför skulle du inte fått hjälp i Malmö!!??? Tycker det är så dåligt!!! Försök att orka stå på dej!!! Kram Bittan

    SvaraRadera