tisdag 12 juli 2011

Ett liv i rullstol

Läkarna i Malmö ansåg att mina besvär är för små för att gå in och "rensa bort" proppen i magen så nu väntar ett liv i rullstol och med ännu mera smärta än vad jag har haft... Jävla skit...
Är så besviken. Ett av argumenten till att inte göra något är att jag är så ung, känns som om de borde vara ett större argument till att göra något i stället. Ge livskvalité borde ju vara en prioritet!
Så nu är jag på väg hem i ambulansen, jag och mina blåa ben... Tårarna rinner utmed mina kinder. Livet är faen inte rättvist!

Karin

Skickat från min iPhone

4 kommentarer:

  1. FY FAN!!! Ibland blir man då inte klok på hur farao dom resonerar :(
    Men förhoppningsvis så vänder skiten snart, borde vara din tur nu..

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag undrar om läkarna anser att risken för ditt liv är för stor om man gör operationen och därmed väljer att låta bli. Eller så... Tja... Jag vet inte. En del läkare har jag ärligt talat väldigt svårt att förstå mig på.

    SvaraRadera
  3. Usch, vad ledsen jag blir. Jag som hållt tummarna i massor. Livet är fasen inte rättvist!!!! Massa styrkekramar till dej o familjen

    SvaraRadera
  4. Så jävla surt!!!! Man blir så ledsen men det är förs tårs ingenting mot vad du känner, vet ej vad jag ska säga....jag beklagar, gumman! Vet bara att du har så mycket styrka i dig...så det måste bara vända...Hur mycket ska du få utstå, underbara du? Mina tankar går till dej och din underbara familj....KRAMELEKRAM

    SvaraRadera