söndag 25 juli 2010

Jag lever

Har svamp i port-a-cathen. Min feber pendlar några ggr varje dag mellan 37-40 grader, orkar inte göra något har satt telefonen på minsta ljus styrka för när jag får feber ballar mina ögon ur o vill bara ha de ju mörkare desto bättre!
De håller mitt i allt elände på och fasa ut morfinet, i torsdags fick jag 8 sprutor, fredags 6 lördags 4 söndags 2 måndag 0 antar ja! Tror aldrig jag hört talas om något så osykologiskt att göra när jag redan är sjuk me annan skit!
Men tydligen gick de göra livet ännu lite surare för fam Svensson!
Puss och Kram
Karin

3 kommentarer:

  1. Hej Karin, du vet att vi alltid finns för dig,
    kram Sara

    SvaraRadera
  2. Karin,karin,karin, din stackare =( så tråkigt och fruktansvärt jobbigt det är för dej och hela fam svensson. Nu får vi hålla tummarna hårt att det blir nån rättvisa, att du får lugn och slipper all smärta och tråkigheter, att du får komma hem till din goa familj som väntar på dej.....Kämpa på vännen som bara du kan göra. Önskar av hela mitt hjärta att jag kunde hjälpa dej...Du är verklighetens pippi långstrump =)så stark och underbar! Ett skepp kommer lastat med styrkekramar...Puss

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jobbigt läge, hoppas på snar bättring. Såg att det var 50000 besökande på bloggen, det kanske var jag. Ber till högre makter om ett mirakel!
    Kämpa på.
    Over and out
    Anita

    SvaraRadera