tisdag 6 juli 2010

Hatar mitt liv

6 kommentarer:

  1. Älskade Karin! Är det tufft nu? Jag tänker på dig och kommer gärna och hälsar på snart igen, den gången utan barn ;-) Det var så trevligt förra gången och det får inte dröja lika länge till nästa gång. Får du inte bra gensvar från kroppen? Hoppas bara att det är en liten svacka som man ska igenom för att sen komma upp den högsta toppen någonsin, den toppen som vara för evigt. Många kramar och ett STORT grattis i förskott på din födelsedag. Malin

    SvaraRadera
  2. Jag önskar det hjälpte dig att man tänker på dig!! Vi är många som tänker på dig!!
    Du har all rätt att känna så här, det gör ju fullt friska människor, du har all anledning!! Försök att tänka på din underbara familj när det är jobbigt,, de älskar dig!!
    Styrke kramar till dig från USA!!

    SvaraRadera
  3. Hej kära du! Det är så orättvist att du ska bli drabbad av det här. När jag låg på bb så föddes det ett barn som var väldigt sjukt. Jag pratade med barnets mamma, hon kom ut från läkaren och grät. Han hade sagt att det kommer att bli väldigt jobbigt framöver för familjen men att det är de som är starka och klarar av det som får de här speciella barnen....Det är detsamma med eran familj ni kommer att klara av detta med eran styrka. Klart som tusan att du känner som du gör, du kommer ingen stans, samma sak hela tiden så frustrerande. Nu får farbröderna å tanterna gärna hitta nåt bot för dej, genast!!! Snart kommer din gnista tillbaka....Tankarna är hos dej. Kämpa på kära Karin...KRAMELEKRAM

    SvaraRadera
  4. Karin <3
    I dag är det din födelsedag och jag önskar från hela mitt hjärta att du får en bra dag.

    Om jag kunde göra något för dig så skulle jag så gärna vilja det. Jag har undersökt hur man startar en fond vilket verkar vara en omöjlighet i vår sverige. Men jag återkommer.

    Jag tänker så mycket på dig och önskar verkligen att de snart kommer på koden till en frisk och sprudlande Karin.

    Vad förbannad jag blev när jag läste om Lotta Gray's reaktion. Ytliga människa!! Grrr...

    Var rädd om dig fina goa!
    Pusse

    SvaraRadera
  5. Grattis på födelsedagen kära Karin! Hurra, hurra, hurra,hurra!!!! Hoppas att det känns bättre i dag, att du får en fin födelsedag.Om jag kunde så skulle jag ge dej ett friskt liv i en jättefin presentask med färglada snören, ja som matchar dej ,söta goa fina dej.....Vi får hoppas på Tessans fond, superbra ide!!!!Ett skepp kommer lastat med födelsedagskramar från Reftele

    SvaraRadera
  6. Hipp hipp hurra!!Önskar dig en fin födelsedag.. många varma tankar och kramar
    wivi

    SvaraRadera