fredag 10 februari 2012

Kontraster

Sitter och tittar på barn tv med min lilla älskling, hemma. Äntligen!
Är utskriven från sjukhuset. Ska leva på luft tills sond Matningen funkar...jag har väldigt svårt att förstå och acceptera läkarnas beslut just nu. Men de verkar inte som jag kan påverka något tyvärr. De är ju bara jag som råkar bo i denna urusla kropp...
Värken består. Har fått lite nya direktiv som ska bli spännande att se vad som händer. Jag står sen länge på högdos av Innohep (dvs. Blodförtunnande) har blivit varnad innan att ta intermuskulära sprutor pga stor blödningsrisk i musklerna. Men nu får jag ta två sprutor per dag. Så som sagt spännande att se resultatet. Men jag håller tummarna att de biter på värken!!
Så summakardemumma jag kommer vara hemma tills jag torkar ihop...!

Tack för alla fina kommentarer, sms och meddelanden, de gör dagarna lite ljusare!

Imån ska Tyra testa skridskor för första gången och vi ska till svärfar och svågrar med fru och fiska lite på sjön. Det gäller att sätta målen högt!

Hoppas ni alla får en trevlig helg!

Puss och kram

Kortet visar första gången Tyra åkte pulka med mig. Enda gången...! Snart är hon 4 härliga, busiga år!

2 kommentarer:

  1. Hoppas det blir ordning i din kropp snart och att det fungerar. Tycker så synd om dig och hela din familj....Kramar

    SvaraRadera
  2. fint kort på er.. önskar att man kunde komma ner någon dag när du är hemma:d och inte sover .. och hoppas verkligen att du blir frisk snart <3//sandra grannee

    SvaraRadera