fredag 24 februari 2012

Frustrerad

Jag blir Såååå jävla trött!
Imorse så sattes den nya sonden in med en jobbig gastroskopi, seederingen kickade inte in förräns efter de hela var över...!
När vi åt kvällsmat kräktes jag upp den igen...! Livet visar inte sina bästa sidor för tillfället. Så istället för att mysa med familjen hemma så sitter jag just nu på akuten och väntar på att få en tillfällig Peg/sond så hålet inte växer igen...
Så arg samtidigt för jag väntat en vecka på att kunna testa om den nya smärtlindringen som jag ska spruta genom Peg:en kunde hjälpa. Så nu blir de en helg till utan smärtlindring... Det tär så på humör och stjäl så mycket energi från mej!

Gnäll, gnäll och lite till gnäll. Känns som det är de enda jag skriver här just nu... :( men det är iaf skönt att skriva av sig!

Kram

5 kommentarer:

  1. Visst är det bra att du har en plats där du kan få ut lite av det som är jobbigt.
    Hoppas allt går bra.
    Kram till dig.

    SvaraRadera
  2. Kram och böner för Dig!

    SvaraRadera
  3. Gnäll så mycket du vill,det får du göra!

    SvaraRadera
  4. Det är helt ok att gnälla Karin!! Tänker på dig ofta/Monica

    SvaraRadera
  5. Gnäll så mycket du vill! Vi som följer dig här tycker att du har rätt att göra det... Tänker på dig!/Susanne

    SvaraRadera