lördag 28 januari 2012

Jag mår illa, tjuvtjock för att snacka småländska. Men bara när nutrions pumpen används vilket den ska göras 24h om dygnet men jag vägrar. Big no no... Även om jag får medicin mot illamåendet hjälper de inte tyvärr.

Min magsäck är paj. Kaputt. Iaf enligt testerna som gjorts men vet dock inte riktigt vad som kan göras. Har fått lite olika hypoteser från greger men jag är mer inte på operation. Orkar inte testa mer olika mediciner som med mikroskopisk chans kanske kan hjälpa.
Jag e trött på skiten, trött på att försöka, testa osv...orkar inte mer alltså.

Kram

3 kommentarer:

  1. Men älskade vännen då. O vad svårt du ska ha det man hoppades ju på att det slulle bli bättre för dig. Tycker så synd om dig. Ger dig massor med kramar Berit

    SvaraRadera
  2. Förstår om allt tar emot och allt känns skit.. jag vill så gärna att du ska bli bättre,
    Du är en sån alldeles underbar människa, du borde också få se världen från annat än sjukhusfönster... Om jag bara kunde göra något för dig... få bort alla hemska saker i din kropp!!! Åh jag bli så arg på denna orättvisa värld. Du borde också få leva som du vill. Du är värd det bästa.
    Glöm inte det, FinaFina Karin <3 <3

    Kram Emilia

    SvaraRadera
  3. All kärlek och kraft till dig Karin!
    Kram Lena

    SvaraRadera