lördag 21 januari 2012

Helvetet tur o retur

Så som överskriften tydligt visar så har veckan varit minst sagt "svajig". Jag är just nu morfin fri sen två dagar tillbaka. Min förståelse och insikt av detta har gett mej en helt ny definition av att vara beroende men inte missbruka. Fy faen va odrägligt de är stundvis... Jag har varit för mig själv i stort sett hela veckan. Vill inte att nån skulle se när de var som värst... Inte ens familjen. Jag tycker de är lite genant helt enkelt. Att hjärnan inte är stärkare än så. Eller just att vissa delar av den är Såååå sjukt starka. Så nu har jag mycket mer värk i
Bäcken men framför allt benen... :,(

Men håll nu alla tummar som går för på tisdag åker jag till Stockholm, till
Gastrolabb på karolinska i Huddinge.
Då väntar nästa utmaning. Över 25 timmars panikångest med sond. Den
Enda behandlingen under dessa 4,5 år som jag lovat mig själv att aldrig göra om... Men nu måste ja. Valet är att fortsätta leva som nu, dvs inte leva alls...

Jag HOPPAS på ett mirakel...

Puss och kram
Karin

10 kommentarer:

  1. Önskar dig Lycka till och hoppas också på ett mirakel.
    Hoppas allt går bra.

    Kram till dig.

    SvaraRadera
  2. Kör hårt i Stockholm! Känn dig inte dum svag för att morfinet greppade tag i dig. Om du jämför, så leder morfinet över förståndet. Med 1-0. Men förståndet kommer igen, snart 1-1. Tänker på dig o de dina, pigga på dig!
    Kram Anita

    SvaraRadera
  3. Hej vännen kommer att hålla alla tummar som finns på att det ska gå bra för dig. Det måste bara bli bättring o det får vi tro på så det knakar. Tänker på dig varje dag jag kör förbi. Nu hoppas vi på att Stockholm blir bäst.Ta vara på dagen som komma skall. kramar i massor Berit

    SvaraRadera
  4. Tänker på dig!

    Massor av styrke kramar :-) wivi

    SvaraRadera
  5. Jag har dig i mina böner!!

    SvaraRadera
  6. JAg haller tummarna och tanker pa dig!!
    KRAM Johanna i USA

    SvaraRadera
  7. Du är duktig och du kämpar då verkligen på! Fortsätt så! Ibland är det ett elände allting, men nu får vi hoppas att man hittar "felet".
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Alla världens änglar må komma och hålla i dig det dygnet i Stockholm, styrka och kraft till dig Karin!
    //Lena

    SvaraRadera
  9. Håller tummar och tår för att det går bra. Tänker på dig.
    Kramar

    SvaraRadera
  10. Håller tummarna extra mycket för dig på tisdag!
    Stora kramar från Sara S

    SvaraRadera