onsdag 25 januari 2012

D day

*OBS! Läs bilderna i omvänd ordning!*

Bild 1 min mage med genomlysning, pluttarna som syns sitter i sonden och mäter aktiviteten i magsäck och tunntarm

Bild 2 magen innan något gjorts

Bild 3 sond på plats, plus EGG elektroder

Bild 4 ihop tejpad så allt ska hållas på plats

Bild 5 två stycken doser hänger nu på mig, de registrerar allt som sker. Jag markerar när jag äter, somnar och vaknar.

Är på moln för att det faktiskt funkade att använda Peg-hålet för sonden! Så den "hemska" undersökningen är nu inte alls hemsk!  helt överlycklig!!

To be countiued...

Kram till Er alla!

7 kommentarer:

  1. Karin! Så glad jag blir för din skull, att det fungerade bra och att det trots allt känns ok för dig.
    Hoppas allt går bra.
    Kram till dig.

    SvaraRadera
  2. Skönt att läsa att undersökningen går bra och inte är så hemsk som du fruktat!!Mina tankar är hos dig Karin! / Monica M

    SvaraRadera
  3. Åh! Karin vi håller tummarna att det fortsätter så här positivt och du slipper att lida under din tid med undersökningen och du snart är hemma hos familjen med stort hopp i bagaget.....

    varma tankar och kramar
    wivi

    SvaraRadera
  4. Va roligt att det blev bättre än du hade anat. Så kul att det fungerade. Nu hoppas vi på att allt blir som det ska för dig. Många Kramar Berit

    SvaraRadera
  5. Hej Karin!!
    Underbart att något äntligen händer, trots att din stackars mage ser ut att göra så himla ont. Hoppas verkligen att de kommer på något genialt där uppe i storstaden. Stort lycka till Karin. Många tankar till dig och din familj. Kram Helene

    SvaraRadera
  6. Du är en hjälte!!!
    //Lena

    SvaraRadera
  7. Marja-Liisa Frenzel27 januari 2012 kl. 13:41

    Vi tänker på dig Karin. Du är verkligen en hjälte. Kram från oss i Kjällsö.

    SvaraRadera