fredag 25 februari 2011

Jag fick min dröm-prins!

 
För 6år sedan denna helgen var det gnistrande solsken, isen låg på vidöstern och lyckan var total! Vi var hos svärföräldrarna som firade 50-årig bröllopsdag, i hemlighet så förlovade även vi oss. På isen i gnistrande solsken! Jag kommer ihåg min svärmor Lillians reaktion när hon kom på att vi förlovat oss. Hon blev så glad att tårarna rann ner för hennes kinder. Jag är så glad att hon hann uppleva detta. En milstolpe i vårat liv.

Älskling, jag är så lycklig över att ha träffat dig!

Puss och Kram
Karin






Här är vi nyss hemkomna från kyrkan efter att vi gift oss Aug -09


Jag fick min drömprins och mitt dröm-bröllop, så avslappnat och i våra familjers glada sällskap firade vi ute i vår trädgård i Aug -09


6 kommentarer:

  1. HEj! Min inloggning har krånglat men jag har varit inne här o följt dej hela tiden;) Va fina ni var på bröllopet. Kul o se lite bilder. Hoppas du fortfarande är hemma med familjen. Tänker på dej så ofta! Hoppas ni får en lugn o trevlig helg. Kram Matilda

    SvaraRadera
  2. Härligt inlägg.. Jag ler med hela ansiktet..

    Ha nu en fin lördag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Så underbart Karin! Ni är så fina...man blir så glad och rörd av dina vackra ord och bilder! Ni är fantastiska...Hela mitt bröst fylls av värme! Kärleken övervinner allt, ni har varandra....och ni är så goa! Kramelekram

    SvaraRadera
  4. En sak till Karin....vill tacka dej för att du väcker mig, påminner mig om livet. TACK!!!

    SvaraRadera
  5. Åhh så fina kort! kärlek ♥
    hoppas ni haft en bra helg!

    kram Martina

    SvaraRadera
  6. ...& han fick sin drömkvinna!! Så levde de lyckliga i alla sina dar!!! Puss <3

    SvaraRadera