torsdag 24 februari 2011

Utlottningen avgjord


Hej hej!

Nu har jag med hjälp av random.org slumpat ut smycket!
Innan jag avslöjar vinnaren så vill jag passa på att tacka alla som hjälp mej att uppfylla min dröm!

Vinnaren i utlottningen blev;

C.....

Jag har varit i kontakt med henne idag, och i respekt för hennes önskan om att vara anonym så avslöjar inte mer än att hon börjar på C och bor i mellan Sverige.

Jag tackar Er alla ödmjuk för Era bidrag, ni anar inte hur enormt tacksam min familj är!

Med Er hjälp så är det nu en resa till Mallorca bokad i början av maj. Tyra pratar redan om hur hon tror att de är och flyga och om hur hon ska bada i poolen!
Jag känner mej enormt harmonisk när jag tänker på hur väl familjen kommer uppskatta detta avbrott i vardagen, känns verkligen som en dröm!
Tänk, första gemensamma semestern på 3år... Helt helt underbart!

TACK!

Puss och Kram
Karin

6 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren!

    Så roligt Karin att ni skall få komma iväg nu. Jag glädjer mig verkligen för er skull. Hoppas att det blir precis SÅ bra som du drömmer om att det skall bli.
    Hoppas också att du mår bra.

    Kramar till dig.

    SvaraRadera
  2. Här är en till som glädjer mig för er skull. Kul att ha kunnat vara med och hjälpt er med detta. Det är värd mer än vilken vinst som helst.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Härligt att höra att resan är bokad!
    Kram D

    SvaraRadera
  4. Jag blir så lycklig...så roligt!!! Ni är på väg...Nu ska du och din underbara familj bygga på era minnen, på Mallis!!! Trallaalalalaaaaa....vad jag är glad!!! Ett skepp kommer lastat med kärlek från Reftele

    SvaraRadera
  5. Så roligt Karin att ni äntligen får en chans att bara vara en vanlig familj som planerar för sin drömsemester! Hoppas du med hjälp av alla positiva roliga tankar inför resan kan få din kropp att återhämta sig så mycket det bara går så att du orkar med allt du vill göra.

    Helén

    SvaraRadera
  6. Men Karin, vad härligt att resan är bokad! Mallorca låter hur underbart som helst! :)
    kram Josefin

    SvaraRadera