onsdag 2 februari 2011

Fortsatt inlagd...

Hej hej!

Nu har slutsignalen för chansen att vinna halsbandet ljudit!
Tusen tack till ALLA som skänkt en slant och även ett stort tack för hjälpen att sprida informationen om insamlingen!
(Insamlings kontot kommer finnas kvar ett tag till)

Tyvärr ligger jag ju fortfarande inne och mår lite halv-risigt, har fått mer smärta i bäcken o ben. Jag hoppas att detta endast är något tillfälligt!
Så jag kommer ta tag i utlottningen när jag blir utskriven. Har kollat runt lite på nätet, finns endel sidor där man slump mässigt kan få fram en vinnare. Jag kommer skriva mer om detta sen, funderar även på om jag ska filma de och lägga ut så det inte blir några tvivel kring det. Vi får se lite, kom gärna med förslag eller upplägg! Har även ny funktion där Ni kan skriva frågor till mig både om sjukdom och om livet i övrigt...! (syns på högra delen av hemsidan)

Lämnar Er med en film med en blivande sångfågel!
Puss och Kram
Karin

4 kommentarer:

  1. Tråkigt att höra att du mår så dåligt och att du har ont. Jag tänker på dig.

    Vad härligt att du har en så underbar liten sångfågel, det är ljuvligt att höra den rara sångrösten.

    Önskar dig det bästa!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Men du har ju redan en riktig liten sångfågel, så rar och så söt! Får man höra sån sång så blir man bra!
    Stackare att du har ont igen, men du låter lite piggare än tidigare, det känns bra.
    KRam och sköt om dig.
    Agneta

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig liten sångfågel du har. :)
    Karin, jag hoppas verkligen att du blir frisk snabbt och kommer hem.
    Tänker på dig, ofta.
    Det finns en slumpgenerator som heter random.org som jag brukar använda när jag har utlottningar, det finns säkert fler också.
    Kramar från mig.

    SvaraRadera
  4. Hej vännen. Lilla Tyra myra hon kan sjunga hon blir man glad eller glad när man hör henne. Hon är som ett yrväder på dagis alltid lika go o gla lik mor sin. Nu får du krya på dig så att du får komma hem till byn snart igen. Kramar i massor Beijan

    SvaraRadera