fredag 17 juni 2011

Vill hem!


Hej hej!

Äntligen finns de ett sätt att blogga genom iphone på blogger! Så super smidigt, innan har jag kunnat skriva texter men inte lagt till några bilder. Vilket blir lite trist i längden!
Var inne och kollade på statistik igår för min blogg, verkar som de är endel nya läsare så jag hälsar er varmt välkomna! Ni som varit med från början är jag självklart enormt glad för också. Kram till Er alla, gamla som nya!

Läget med mig är sådär. Strulade med nålbytet häromdagen så jag har haft ont vid den nya port à cathen plus att min lunga på höger sida gör förbaskat ont att andas i...
röntgade den igår, finns tydligen lite vätska i den men inget att oroa sig för. Så frågan kvarstår; varför har ja så ont?!

Men idag vill jag hem, för de sommar stänger min avd idag. Och de är aldrig bra o hamna på den andra...strulade ju hela tiden! Sen är jag lite sur för Margareta har fixat så att jag har andra huvudansvariga läkare nu när hon har semester. Men den som jag ska ha nu, har inte visat sig här på hela veckan trots att jag frågat efter henne. Hon skickar bara sina AT-läkare som inte vet direkt någonting... Gaaahhhh! Irriterande som faen, men de ska Margareta få reda på....! Tycker bara de är så nonchalant! 

Puss och kram
Karin


Skickat från min iPhone

4 kommentarer:

  1. Usch ja, det är inte bra med läkarbyte och sommarledighet, hoppas det blir ordning i alla fall och att du kryar på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jadu, överallt finns det skitar.. Men krya på dej!! Kram

    SvaraRadera
  3. Håller på dig!

    Tänker och ber för dig!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Har följt dig ett tag men aldrig kommenterat.Så nu gör jag det.
    Önskar så att du skall bli bra så du kan få komma hem.
    Det är inte klokt vad du får gå igenom.Nu hoppas jag att du kryar på dig,så du snart är hemma hos familjen.
    Kram/Anna

    SvaraRadera