fredag 10 juni 2011

Tillbaka på avd C i Värnamo

Hej hej!

Igår kom jag tillbaka till mitt andra hem, Värnamo sjukhus. Känns skönt att vara på hemma plan igen så de blir lättare och träffa familjen. Och kanske åka hem på lite permission!
Igår var jag ganska pigg men under kvällen o natten började jag må sämre igen tyvärr. Som tur är ingen feber utan bara huvudvärk och ont i ögonen. Men de går ju över antar jag!
Min nya funkar kanon, gör bara för jäkla ont nu i början men så är de ju alltid!
Konstigt att jag aldrig vänjer mej, är ju ändå min sjunde port operation!
Försöker just nu sova så mycket som bara går, för att vara pigg så jag åka hem kanske senare i helgen. Vill ju hem till min underbara familj, Tyra frågar jämt i telefonen; - när kommer du hem mamma?? Så jag hoppas jag e piggare imorgon så Stefan får hämta hem mig en stund. Ska bli så kul o se för han har ändrat om lite i vårat sovrum och städat o fixat. Jag har världens bästa make! Så jag vill hem o se!

Nu har precis Stefan o Tyra varit och hälsat på, åh vad de är underbara! Så skönt att se dem tillsammans, Stefan var så harmonisk. Det värmer hjärtat ordenligt när jag ser att han iaf stundvis mår så bra! Tyra är ju överallt och ingenstans samtidigt, där snackar vi myror i brallan men hon verkar så välmående och nöjd. Även om hon undrar när jag ska komma hem. Ibland kommer hon och så klappar hon mig lite på kinden ger mig en puss innan hon fortsätter sin tornado framfart genom rummet... Små, små guldkorn av kärlek. Stora, stora känslor av kärlek.
Älskar att se dem må bra! Då mår jag bättre med...

Puss och Kram
Karin

5 kommentarer:

  1. Ja i den sitsen ni är i krävs de rätt man och de har du ju lyckats fånga...och få ett charmtroll så söt..

    vi hoppas på att du får vara hemma mer snart

    många varma kramar
    wivi

    SvaraRadera
  2. Så roligt att du är i Värnamo igen och lite närmare hemmet. Hoppas att du snart får komma hem igen till din familj!

    Helén HL

    SvaraRadera
  3. Jag blir alldeles tårögd när du skriver om ditt älskade lilla barn. Jag önskar så att ni fick vara tillsammans mer. Hoppas av hela mitt hjärta att du får komma hem igen snart.
    Kramar från Lina Graveus

    SvaraRadera
  4. Skönt att du är ngt bättre! Hoppas och ber att du ska få komma hem och vara med din familj i sommar!!

    Många kramar och tankar!!

    SvaraRadera
  5. Härligt Kära söta Karin att du är på "hemmaplan"! Visst är det underbart med en underbar man och underbara barn, du är så värd dem!!! Det doftar kärlek och lycka i värnamo-trakten....trallalala jag blir så glad! Ett skepp kommer lastat med beundran från Reftele

    SvaraRadera