lördag 16 april 2011

Sjukt blod


Ny blodförgiftning, är sååå trött...!
Puss och kram
Karin

6 kommentarer:

  1. Hej Karin!

    Blev tipsad om din blogg. Hade ingen aning om din sjukdom och ditt helvete. Så fruktansvärt jobbigt att läsa så mina tårar rinner. Livet är verkligen orättvist. Sicken söt liten goding Tyra är. Själv har jag en liten Tilda som snart blir 1 år. Jag länkar till min blogg så kan du gå in och kolla om du vill.

    Tusen kramar till dig/ Kamilla från mp3

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Cool bild, ser ut som hämtat ur Dexter! Ha det så bra o pigga på dig.
    Kram, Anita

    SvaraRadera
  3. Önskar jag kunde ta bort den dumma,dumma förgiftningen åt dej...!! blåsa i väg det sjuka så det aldrig någonsin återvänder igen in i din stackars kropp. Vill att du ska få känna dig trygg med dina framtidsplaner, att du och familjen ska få komma i väg på eran drömresa...Det håller vi tummarna för! Kämpa på du tappra goa Karin! Kramelekramar i massor

    SvaraRadera
  4. Hej Karin!
    Min man jobbar ihop med din bror och på så vis fick jag reda på bloggen. Har följt dig en tid. Tack för att du delar med dig av din vardag och får oss andra att inse vikten av att ta vara på det viktiga i livet. Karin! Jag hoppas verkligen att ni kommer i väg till Mallis.

    Styrkekramar till dig. Anna

    www.landahls.se

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Känner dig inte men känner FÖR dig! Tittar in på din blogg dagligen och undrar hur det går för dig!

    Har inte din sjukdomsbild men har ändå ngt att kämpa med så jag kan förstå din frustration och dina tankar om framtiden.

    Ber för dig...

    SvaraRadera