fredag 8 april 2011

Humör svängningar

Hej!

Just nu är livet inte helt lätt. Nästa vecka skulle jag enligt planerna varit i väg på undersökning i Stockholm MEN Stockholm håller ALDRIG vad de säger så de blir inget me de. Däremot vill de att jag ska komma samma vecka som vi bokat in en Mallorca resa. Jag hatar alltihopa! Är så jävla trött på allt, har slängt in handduken (men bara för några dagar tills jag kommit upp ur svackan) Vägrar de mesta för tillfället... De är ju de enda sättet jag kan protestera på. Det enda jag har kvar. Rätten att bestämma över min kropp.

Det kommer bli Stockholm längre fram (om ca 1-2mån kanske) men jag vill inte åka till mallis med uttrappning på morfin och abstinens och som extra krydda en massa smärtor bara för att de i Stockholm sjabblat?!

Ikväll hade jag velat vara i Gbg på tattoexpo och lyssnat på Nicke Borg, istället ligger jag fortfarande inne för de ska bytas antibiotika och mina bollar måste ändras och Apoteket var sura för de just fått slänga medicin för 15000kr för jag blivit sjuk. Och hur f-n ska jag veta det i förväg?!

Pga Stockholm sjabblet så ligger min och Annies resa till en en dagars dag på Sweden rock i farozonen, säger det igen jävla Stockholm. Detta är något som JAG ser framemot super mycket! En sådan där må-bra-dag-för-själen då vi båda släpper barn, man, hem och minns gamla tider. Inte för att vi skulle leva rövare som iaf jag gjorde förr utan bara ta del av livet utanför våra bubblor... Varken hon eller jag kan ens dricka alkohol så inget blir som förr. Men skönt och komma iväg. Men nu blir de kanske inget! Jävla Stockholm!

Puss och kram
Karin

6 kommentarer:

  1. Värsta oflytet du har. Snart vänder det! Tänker på dig o de dina. Apoteket o Anonym kan dra åt helvete! Puss, Anita.

    SvaraRadera
  2. Efter regn kommer solsken...Har man aldrig varit rkt sjuk kan man omöjligt veta hur man tänker och längta efter att så för bara en dag få vara lite frisk..

    varm kram på dig hjärtat!
    wivi

    SvaraRadera
  3. Vännen du om någon vet vad väntan är men man trodde ju att du skulle få komma iväg nu. Men det kanske sker ett under så att du får åka. O sen med familjen till Mallis som du drömt om. Vi håller alla tummar vi kan på att detta sker. Du vet att vi tänker på dig är det något jag kan göra så hör av dig.
    Många kramar till en stark Karin /Beijan

    SvaraRadera
  4. Förstår din ilksa och besvikelse :-(
    Men jag hoppas du kan komma ner till SRF.. Har du sett att Nicke Borg skall komma och spela akustiskt? Står inte vilken dag än..
    Och jag hoppas du kan få må lite bättre på resan..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  5. Nattmia;
    Han spelar på lördagen... Ska du dit? Jag vill så gärna åka alla tre dagarna men har tyvärr ingen som vill följa me...! Kanske kan lägga ut en kontakt annons här på bloggen?  kram

    SvaraRadera
  6. Jösses vad de krabblar för dej!!!Det är oflyt hela tiden....Lägg ut en annons här, det är en bra ide =) Håller tummarna för att vindarna ska vända, att du ska få känna dig säker på att inget ska få stoppa dina planer...Det är så orättvist, att du ej kan få ha turen på din sida någon gång...!? Ett skepp kommer lastat med flyt....från Reftele

    SvaraRadera