tisdag 4 oktober 2011

Hemkommen

Hej hej!


Nu är det ett tag sedan sist, känns som om veckorna är dagar och månaderna är veckor...tiden bara försvinner ut i intet. Sen sist har jag hunnit med en sväng på sjukhuset med blodförgiftning och hunnit komma hem igen. Blev utskriven idag faktiskt. Så jag är hemma hos mina kära och nära igen. Härligt. I kroppen min känns de som det har bosatt sig en enorm ouTröttlig trötthet. Känns som jag aldrig sover ikapp. Kroppen är sliten...


I vintras så snubblade jag på en sida på nätet, http://www.essencevitae.com/

Där kan man få chansen att som minne till framförallt barnen få kort tagna av en professionell fotograf om en av föräldrarna är allvarligt sjuk. Jag skickade in en förfrågan och fick till svar att "givetvis, det ska jag fixa!" Så några dagar senare så fick jag ett mail av en kille, Daniel som är verksam i Växjö att han gärna skulle vilja ta kort på oss. Först hade vi planerat att tagit dem i våras men tiden räckte inte till, men nu på torsdag är det dags!

Jag är så glad för detta, ett fint minne att ha. Oberoende på hur det går med mig i framtiden.

Daniel verkar vara super duktig, är imponerad av de bilderna jag sett från facebook.


Till helgen så sticker jag och Stefan iväg på mini semester på tu-man-hand. Vi fick när vi gifte oss en vistelse på hotell som vi (håll tummarna) äntligen ska kunna utnyttja! (har bokat in detta förut men då fått avboka i sista minuten) Det ska bli riktigt skönt att "fly" vardagen lite och bara umgås vi två...


Puss och kram

Karin

1 kommentar:

  1. Hoppas du får stanna hemma nu och må bra och ha det mysigt på er helg!
    Agneta kram

    SvaraRadera