måndag 28 mars 2011

Play

Kan någon vara vänlig och trycka på play-knappen i mitt liv?

Hatar att vänta på besked från läkare som aldrig går att få tag på...!

29 olika mediciner och medicinsk utrustning plus pump är listan just nu som har skickats till våran resebyrå... Hoppas de är schyssta och låter mig slippa betala extra för de!
Tog bara 3,5timmar att fixa en lista på dessa saker, om någon råkar behöva något när Apoteket är stängt så hojta!  driver mitt egna apotek i sängkammaren..!!

Nu ska jag försöka locka ut make o dotter på rullstolspromenad!

Måste ringa tandläkaren imorgon också, tycker det är konstigt att jag inte får fri tandvård då min sjukdom påverkar mina tänder enormt negativt! Spyr ju flera ggr per dag... Konstigt medicinskt resonerande!

Puss och Kram
Karin

2 kommentarer:

  1. Det är mycket att sköta stackars dej!!! Tycker åxå helt klart att du ska få gå gratis till "käftis"!!! Gott med en promenad i solen...samla dina krafter och va rädd om dej så du kan njuta av din drömresa som närmar sig kära du....Tänker på dej! Massor med styrke-kramar från reftele

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte låta bli att skratta lite åt det där med hemmaapoteket. Du verkar ha distans... Kanske måste man ha det när man mår dåligt?

    Play!

    SvaraRadera