torsdag 14 oktober 2010

rubrik...överflödigt...




Hej hej gott folk!


vet inte riktigt vad jag ska skriva. eller jo egentligen, men saknar inspiration!


Iaf vill jag gratta Sara och Jesper till att har blivit äkta makar, ni var otroligt vackra! Hoppas att ni får en underbar resa till "the big apple"!
(kommer bilder så småningom)


Varnar känsliga läsare...!!
typ min mage stannade i och med operationen och med tanke på att jag inte äter som en vanlig människa så jag har typ spytt upp saker som borde kommit ut den andre vägen...! bläe, kan man nog säga om den saken!
Så ni som har ringt eller mailat, sms:at... jag har helt enkelt inte orkat vara social då jag övervägt att slänga en stol genom fönstret och hoppa efter den...(jag "bor" på 7;e våningen...) 
Ibland känns det verkligen inte som  jag orkar mer. Men jag antar att snart vänder uppåt i humöret igen, brukar bli så här emellanåt.
Jag vill bli frisk nu.


puss och kram
Karin

4 kommentarer:

  1. Hej tjejen!

    Ibland räcker det inte med ord, men jag tänker en massa på dig och familjen och kikar ofta in här för att se hur ni har det.
    Låter inget vidare med det som du nu har gått igenom, känns som om rättvisa inte verkar gälla i alla lägen...
    Skulle gärna stötta dig på nåt sätt, men vet inte vad du känner för eller behöver? Kan kanske skicka lite uppmuntran i nån form med Monica Melin om du är på sjukhuset? Tidningar att slöbläddra i, nån bra bok...
    Massa kramar till en fantastisk tjej!
    KRAM Karin P.

    SvaraRadera
  2. Din stackare..så fruktansvärt jobbigt! Förstår verkligen det du säger om att vara osocial, ibland blir det ångestladdat med mail och telefoner osv. Alla vill väl men man orkar inte när man är hängig. Tror att alla känner så i bland även friska människor....Det är inte konstigt att du vill slänga stolar och hoppa i bland, bara du inte gör det vännen. Vi här ute vill att du hänger med och du hjälper oss mycket. Du är så fantastisk! Jag förstår att du kunde vara med på bröllopet, det glädjer mig oerhört. Det finns små glädjeämnen i livet trots att man är sjuk eller hur? Det är dem man får fånga....och det vet jag att du gör. Du är unik,finns bara en som du. Jag beundrar dej hela, hela tiden. Tänk hur mycket du har klarat ut, helt otroligt! Du är en förebild! Kämpa på,snälla....Ett skepp kommer lastat med kärlek från Reftele

    SvaraRadera
  3. Hej Vännen!
    Finner inga ord, blir bara ledsen när jag pratat med mamma och fått uppdatering om hur du har det. Kan bara hålla med om allt Biggan skriver, du ÄR helt fantastisk, vilken kämpe du är. Blev så glad när jag hörde att du kunde vara med i kyrkan i lördags, även om jag vet att straffet för det blev hårt.
    Kämpa på du underbara och kasta stolen i väggen istället...
    Styrkekramar till dig från oss

    SvaraRadera
  4. Hej hjälten! Du är en helt underbar människa som har en sådan livsgnista. Jag tror att friska människor (läs jag) är mer deppiga än dig. I alla fall deppiga över vardagliga saker som för dig är en skit i Nilen, här ligger Karin som verkligen har saker att vara deppig över och inte hör man dig gnälla på det. Jo du gnäller men hade det varit jag hade jag aldrig varit glad. Jag är så glad att jag känner dig Karin coh jag VILL verkligen att du ska bli frisk nu!!!!!! Snälla alla läkare i världen hjälp Karin nu. Många kramar Malin

    SvaraRadera