söndag 29 augusti 2010

Håll tummarna...!

Hej hej!
Befinner mig nu i Jönköping, på infektions avd igen.
Åkte ambulanstransport upp tidigare idag, för operation imorgon (måndag).
Inget stort ingrepp, ny port bara men jag kan behöva all tur i världen känns de som så har du en tumme fri håll den gärna åt mig!
Men oddsen är goda då han som ska utföra insättningen av porten tillhör Sverige eliten inom portar! Kanske de funkar denna gången...
Ska strax försöka sova.
Men håll gärna en tumme!
Puss och Kram
Karin

8 kommentarer:

  1. Klart jag gör, jag har två lediga så jag håller båda mina tummar för att det ska gå bra!!! Kram Bittan

    SvaraRadera
  2. Självklart kära Karin. Här ska hållas både tummar och tån....Nu måste det gå bra! Tänker mycket på dej. Vila dej så mycket du kan så du får krafter. Ett skepp kommer lastat med hållna tummar från Reftele

    SvaraRadera
  3. Hej Karin!

    Har hållt tummarna för dig, men jag har inte hört hur det har gått. Får nog ringa mamma och kolla. Massa styrker kramar från mig och Signe

    SvaraRadera
  4. Och här hålls det tummar, må du tro!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Hej min älskade vän!!

    Höll alla tummar och tår...
    Hoppas att det gick bra ...tänker på dig i massor!!! Är du i Värnamo igen?? =)

    puss ♥♥♥

    SvaraRadera
  6. Hej kusinen! Jag hoppas det har gått bra för dig i Jönköping.jag tänker ofta på dig och din familj.Kram / Lotta

    SvaraRadera
  7. har hållt tummarna som bara den, tänker på dig Karin! Kram från Hanna

    SvaraRadera