tisdag 14 augusti 2012

Vardags lunk

Hej hej!

Nu är Stefans semester slut sedan länge, Tyra har återvänt till dagis och de stora grabbarna börjar snart skolan igen... Vardagen återkommer, dock ganska välkommen! Fortfarande finns de lite sommar kvar ute så till helgen åker vi ner till Falkenberg (och håller tummarna för bra väder!)
Vi eller rättare sagt Stefan ska dra igång och tvätta och sen måla huset. Så om någon känner sig manad så kan vi nog behöva lite hjälp någon helg framöver! Självklart finns god mat och kall öl och trevlig stämning! :)

Nu är det snart 5år sedan jag blev inlagd första gången...tur att vi inte visste då vad de följande åren hade att bjuda på...!!!
Vilken resa... Just nu står allt still, ingen verkar direkt veta vad som ska göras eller när eller hur...! Frustrerande är bara förnamnet! Önskar att någon kunde lyssna på mina önskemål. Det är ju ändå min kropp det handlar om.
Vill bara bli frisk juh...så jag kan planera framåt med familjen. Börja jobba ev plugga, göra allt som inte jag har ork till idag...slippa all värk som suger energi dag som natt!

Igår när vi var hos mormor o morfar i Reftele så kom denna luftballong och landade helt oväntat! Det blev en stor händelse i en liten by så det drog många åskådare... Men väldigt mäktigt! Så enorm ballongen är på nära håll, Tyra var väldigt imponerad! :)

Puss och Kram
Karin

1 kommentar:

  1. Vi får väl försöka förgylla vardagen så gott det går! Även om det är trist att sommaren snart är slut. Vad festligt med luftballongen. Att dom törs!! Hoppas du får bra hjälp med hälsan nu i höst, då finns det något att se fram emot. Kram kicki

    SvaraRadera