söndag 15 juli 2012

High chapparall

Nån som vill sponsra ett tandläkarbesök? Sån jäkla tandvärk...!

Härom dagen var vi på High chapparall och gjorde stan osäker... Helt ok väder för en sådan utflykt. Hade trevligt sällskap med oss i form av Jönsson/Lorentzons! Så mycket pangande och nöjda barn fördrevs dagen alldeles utmärkt. Men jag tror att jag definitivt var tröttast i bilen på vägen hem!!

Kul att se att några fortfarande tittar in! Tack va gulliga kommentarer ni skrivit allihopa!

Imorgon blir de till att ringa min läkare då min mun är helt i olag. Tungan är öm som f*n o lite svullen utan att jag vet vad jag gjort...

Puss o kram
Karin

5 kommentarer:

  1. Ni verkar haft en toppendag! Otur med tandvärk, det är inte kul... Hoppas det är bättre fort!!! Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Inte kul med tandvärk fy o ve. Men ni hade en lyckad dag i alla fall. Det var nog en härlig trötthet du hade efter en lyckad dag. Så glad varje gång du skriver eller jag träffar dig. Ha en fortsatt härlig sommar o krama Tyra kram Beijan

    SvaraRadera
  3. Tänderna får dom fixa till på dig, där ska du inte också behöva ha ont. Hoppas det går fort och lätt.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder! :)Susanne

    SvaraRadera
  5. åhhh fina tyra myra.... orkar ni ses så titta ner på byn nån dag...kram jennie, noah och theo

    SvaraRadera