fredag 6 april 2012

Tyra och mormor

Jag har lånat ut min lilla kärring till mamma och pappa. Vi behövde båda lite andrum tror jag... Men hjälp vad tyst de blir utan henne i huset. Saknar henne! Inga spontana kramar eller pussar, ingen som behöver hjälp med olika saker, ingen som hittar på hyss ...
Jag har väldigt ont, är väldigt trött för energi nivån i kroppen ligger på minus. Så ibland kan det vara svårt att sysselsätta en energisk 4åring!
Men jag vet att hon älskar vara hos mina föräldrar, det var hon som frågade dem om hon fick komma och sova över. Min stora tjej!

Så jag och Stefan började dagen med en lång sovmorgon. Ovanligt för honom, vanligt för mig! Sen har jag mest legat på soffan i min one-piece och stirrat in i dum-burken. Så intressant liv man har. Inte.

Livet är ganska innehålls fattigt just nu mycket pga att jag inte orkar något för jag har för lite energi. Jag ska klara mig utan dropp och har ingen sond så jag kan ta sond näring... Så min kropp ska leva på de lilla som blir kvar efter spytt. Ganska frustrerande!

Kram

1 kommentar:

  1. Så jobbigt du har det, det är verkligen synd om dig och kämpigt, det är svårt att förstå. Men skönt att dina föräldrar kan titta till Tyra lite så ni får andrum. Hoppas det blir en lugn helg!Glad Påsk kram
    Agneta

    SvaraRadera