fredag 21 januari 2011

Inlagd igen

Har ny blodförgiftning.
MåR dåligt som f-n.
kram
Karin

7 kommentarer:

  1. Karin, det var ledsamt att det hela tiden skall bråka för dig.
    Önskar och hoppas att du blir BRA.
    Kramar från bloggvännen.

    SvaraRadera
  2. Näääee, stackars dig. Jag blir så ledsen när jag hör det, jag har saknat dig och så är det illa. Jag håller alla tummar som finns för att man får bukt med det än en gång.
    Stor kram
    Agneta

    SvaraRadera
  3. Lever med ett svårt sjukt barn själv, vet vilket bakslag det blir, men jag tänker på dig och de dina, och hoppas du snabbt blir bättre.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Hoppas du snart mår bättre och får komma hem till de dina..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Lilla hjärtar nu har det ju varit ganska ok en tid kunde inte det fått fortsätta så. Men du får ta hand om dig så att du snart blir bättre igen. Många kramar beijan

    SvaraRadera
  6. Stackare! Hoppas att du blir bättre snart
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  7. Önskar av hela mitt hjärta att du snart ska få må bättre!

    Många styrkekramar,
    Regina

    SvaraRadera