fredag 11 december 2009

hemma, fast bara permis...


hej!


Har varit lite dålig så därav inga nya inlägg...inget allvarligt som tur är!

I onsdags när jag skulle hem började jag känns mig hängig, ont i huvud och ögon, plus lite feber. Så kai tillkallades (mina blodförgiftningar har föregotts av detta förlopp innan) så det bestämdes att jag inte skulle åka hem utan av vakta och se vad som hände...som tur var hände inget, har legat i ett mörkt rum i två dygn och sovit i stort sett. vet inte vad som hände med min kropp, men är bättre nu, gillar fortfarande inte starkt ljus men klarar av att vara i vanlig mys belysning iaf! Ska testa vara hemma tills imorgon dvs sova hemma, ska bli sååå skönt!

Idag var jag och kikade på Tyras dagis "lusse", alla var iofs tomtar men de var så söta! :)

Ett stort Tack till Kirurgen avd B speciellt till Kai (Som fixade taxi kvitto) och till Eva som "tjatade" så taxin gjorde en akut körning så jag hann i tid...

Inget slår glädjen i Tyras blick när hon såg att mamma var där; Mamma!!! hördes det över hela församlingshemmet, det varmde hjärtat! Jag är så glad att det gick att ordna så jag fick se dem, är ju inte hemma när det är för föräldrar och syskon...

Efter att ha varit där, var jag helt slut! Åkte hem och sov i 2,5-3timmar, orkar ju ingenting just nu känns det som!

De stora pojkarna åkte till sin mamma idag, ska vara där tills på söndag. Tror att de skulle på hockey, Hv71 mot nåt lag. Kul för dem!


Puss och Kram

Karin


Tack för alla kommentarerna!

4 kommentarer:

  1. Kära Karin!
    Vad roligt att du hann till firandet. Det är så mysigt med lusse/jul firande, har varit på tillställningar med hur många lucior som helst, så sött.
    Hoppas att du får det bra hemma.
    Tusen tankar och önskningar till dig,
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hallå,tjejen!
    Blev så glad när jag fick reda på att du hade fått vara med på Tyras uppvisning. Det värmde mitt hjärta. Jag kan se framför mig när Tyra fick se mamma vara på plats...
    Hoppas du är pigg imorgon när vår berömda julkorv ska stoppas.
    Kramar i massor.
    Mamma

    SvaraRadera
  3. Hej! Wilken tur att du hann till lusset!! Kan tro att Tyra blew glad:) Ska bli mysigt o se dom på tisdag. Hoppas du blir piggare snart! Kram Matilda

    SvaraRadera
  4. Jippie!!!..Guuud va härligt att du kunde komma till lilla Tyras *lusse*!! ...och att hon blev så glad!! Hon är såååå söt!! =)

    Tyvärr såg jag inget lussetåg i går.....så jag missade den *feelingen* lite!!

    kraaaam i massor Malin

    SvaraRadera