söndag 9 december 2012

Livet

Hej!

Jag vet inte om någon längre är här och läser eller ej men tänkte göra en kort uppdatering.

Ni ska alla veta att ju mindre som skrivs här på bloggen desto mer lever jag. För det är så att i vardags livet (när jag ej behöver vara inlagd på sjukhus) så finns inte utrymmet att hinna med att skriva här. Eller så prioriteras det ej högt då jag hellre lägger tid och ork på andra saker...så var ej oroliga! :)

Hösten har gått fort, stora delar har sovits bort då jag är extremt trött. Har haft två envisa förkylningar med tendenser till lunginflammation så jag håller nu på med min andra antibiotika kur. Men jag har inte behövt vara inlagd. Så skönt! Men dock så har sjukgymnastiken fått stryka på foten då jag helt enkelt inte orkat! :(

Tyra växer hela tiden och har blivit en bestämd dam med egna åsikter, vissa av dem driver mig till vansinne men det är väl så det ska vara! :) ena bilden visar hennes första försök på längdskidor och den andra är från avslutningen på skridskoskolan som hon gått på under hösten. Hon är jätte duktig! 😃

Nu vet ni lite vad som har hänt under hösten, läkarna står fortfarande utan några handfasta förslag och det känns ganska uppgivet på den fronten...! Jag vill att de ska testa stänga av magsäcken men ingen vågar chansa...så jag vet faktiskt inte vad som ska hända härnäst...!
Det jag vet är dock att jag blir utförsäkrad till arbetsförmedlingen fr.o.m. 1/1 -13 så sen vet jag inte vad som händer...
Men nu ska vi fira jul först, orkar inte oroa mig för detta. Har överlevt så mycket så då ska väl detta bara vara en baggis?!


Puss och Kram
Karin



12 kommentarer:

  1. Jodå vännen jag kollar dig dagligen om du har uppdaterat. Men sen har jag ju Tyra som berättar. Ta dagen som den kommer. Kramar i massor.

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Vad glad jag blir av att du skriver<3
    Håller med om att du inte ska läga energi på F-kassan, men man blir inte klok på dom....
    Hoppas ni får en trevlig Jul
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Klart jag hänger kvar och läser! Och skönt att höra att du ändå kunnat vara hemma en del, var lite orolig... Sköt om dig!

    SvaraRadera
  4. Hejsan på dig!

    Jag är oxå här inne och kikar.Jag förstår att du vill spara din energi till annat, men så trevligt att läsa några rader från dig.Njut av allt vad julen ger och tänk inte på utförsäkring, den kan suga all kraft som finns det löser sig säkert för dig.
    Många julkramar..... Madde.

    SvaraRadera
  5. Du gör rätt i att inte oroa dig för det som kommer efter jul och nyår..allt ordnar ju sig till slut.....njut av din lilla loppa och ta hand om dig

    önskar er en fin jul
    kram wivi

    SvaraRadera
  6. Skönt med en uppdatering - och skönt att du kunnat ha annat för dig än att skriva här! Njut av julhelgen och ta Fk sedan... Härlig skridsko-lucia! Lugn och skön jul önskar jag dig!/Susanne

    SvaraRadera
  7. Det var snällt att du uppdaterade och skönt att höra att du kunnat vara hemma så mycket! Hoppas det fortsätter i samma spår, ta hand om dig, glöm inte bort dig! Och ha en underbar jul!
    Och det där med utförsäkring är bara inte klokt, tur det finns människor som är ordentligt engagerade i det.
    Vilken fin tjej du har!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  8. Här är är en till som hänger kvar och tittar in i din blogg och blev jätteglad att se en uppdatering från dig. Härligt att du orkat med annat än oss här i bloggen och så hoppas jag att det fortsätter för dig!

    God Jul och många kramar /Karin

    SvaraRadera
  9. Hej Karin! Vad kul att du gjorde ett inlägg och skönt att höra att du har fått vara hemma i höst! Så söt hönapönan är, hon växer så det knakar! :) Ha en God Jul med familjen, stora kramar till er! /Johanna U

    SvaraRadera
  10. Jag blev lättad över din uppdatering. Skönt att få höra läget!
    God Jul!

    SvaraRadera
  11. Jag blev lättad över din uppdatering. Skönt att få höra läget!
    God Jul!

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Hoppas allt är bra med dig och dina kära.
    Kram/Madde.

    SvaraRadera