lördag 24 december 2011

God Jul till Er alla!

Go'kväll alla där ute!

Kämpigt i julstressen och jul hetsen?
Jag har inget sånt i år, har varken bakat eller gjort något Julgodis. Ingen special mat eller en massa hemma gjorda saker till maten på julafton... Det blir jul iaf, det vet jag. Och jag har lovat mig själv att inte stressa runt på julaftons morgon för att fixa en massa. Ingen mår bättre av det. Jag vill ha en zon, fri från stress och hets på att göra en massa saker för att skriva hur himla mysigt och plutti-nutitt-fjutt uppdateringar på Facebook (känns i bland som det är lite status jakt på det där) jag vill bara njuta, leva och vara hemma. Jag önskar mig i år en lycklig familj, där alla känner sig sedda och närvarande.
Det som oroar mig mest just nu är min höger axel, den värker och är tung. Måste in och röntga den imån för att ute sluta en ny propp.
Ta de lugnt julen kommer iaf...
Puss och kram
Karin

4 kommentarer:

  1. God Jul och ett mycket bättre nytt år!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det blir ju jul hur man än vänder o vrider ;-)
    Önskar dej och din familj en God Jul!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Helt rätt, så himla bra skrivet.
    Önskar dej en underbar dag. Det är inte all mat och alla pluttinutt som gör julen, det är gemenskap och en fin familj.
    Kram och God Jul

    Nilla

    SvaraRadera
  4. God Jul till dig och din familj.
    Att leva i nuet är det viktigaste. Tyvärr inser vi inte det förrän något hänt som påminner om livets värde.
    jag önskar dig ett bättre år och att du genom det ska få må bättre och få vara nära din familj.
    Kram från Karin E med familj i Reftele

    SvaraRadera