tisdag 3 maj 2011

En ny feber topp!


GeoTagged, [N57.17128, W14.03461]

Hej!

Vaknade igår med feber igen, så himla konstigt! Tredje veckan i rad som jag har feber, så in till hospitalet för provtagning osv. Idag är jag piggare, ingen feber men fortfarande lite mer smärta i ben och bäcken än vad jag tycker är normalt...

Men jag hoppas på att få åka hem idag, har ju endel att fixa tills på fredag! ;)

Tyvärr lyckades våran tvättmaskin paja i torsdags men lyckan blev total när vår hus ägare snabbt godkände att vi köpte in en ny STOR sådan. ( den vi hade innan var modell mini och rymde ca 3kg tvätt) Så de kvittade att vi tvättade jämt, så nådde man aldrig botten på tvätthögen! Men lyckan är stor när vår nya rymmer 7kg...! Kanske en väldigt trival sak men en stor lättnad för maken som allt som oftast sköter de hela...

Försöker fundera igenom vad jag kan behöva få med mig hem i medicin väg... Alltid är de nåt!

Åh, va jag längtar nu!

Puss och kram
Karin

11 kommentarer:

  1. Hej Karin!
    Vilken tur att er gamla tvättmaskin gick sönder så ni fick en stor och fin.
    Hoppas att din feber och din värk försvinner.
    Önskar av hela mitt hjärta att ni får en underbar vecka på Mallis.
    Stor kram till dig.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag heter Madeleine och studerar just nu på högskola. Jag skriver för tillfället på en D-uppsats som kommer att handla om bloggares syn vad som är privat vs. offentligt samt. hur man bloggar och varför. Som underlag för uppsatsen kommer jag att genomföra en enkätstudie och undrar därför om du skulle kunna tänka dig att delta i denna.

    Enkäten kommer att läggas ut på internet och du svarar anonymt. Den kommer gissningsvis ta mellan 5-15 minuter att fylla i. Jag vore tacksam om du kunde meddela i ett mail om du kan tänka dig att ställa upp. Även om du inte vill vara med skulle det underlätta om du ville meddela detta.

    Vänliga hälsningar
    Madeleine
    madeleine.lindfors@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Ja nu håller vi tummarna för att allt går planenligt! Och vilken tur med tvättmaskinen.
    Ha det gott, ladda upp med mediciner!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Skickar dig massor av energi så att ni kommer iväg.....

    Värme och kärlek i massor är de ända ni behöver
    just nu..

    kram kram
    wivi

    SvaraRadera
  5. Visst är det fantastiskt att en tvättmaskin kan göra att man känner sig bättre till mods =)Bra hyresvärd, en kram till honom! Jag längtar och hoppas att det går vägen för er nu, att du piggnar till och blir av med febern...Nu ska ni i väg trallalala...Lycka till familjen Svensson! Njut av varandra! Ett skepp kommer lastat med kärlek och solkräm för en vecka...Puss

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Vi hoppas verkligen att ni kommer iväg på er resa, vi tänker på er & håller alla tummar vi har. Önskar er en härlig resa med mycket sol, bad & tid bara för varandra.
    Kramar Erik, Emma & Elin

    SvaraRadera
  7. Önskar er alla en trevlig resa,och att du får vara "frisk". Många kramar till er alla ifrån oss alla!

    SvaraRadera
  8. Hoppas ni får en riktigt gó resa och att ni får mycket härlig kvalitetstid tillsammans.
    Och mycket sol, bad och god mat.

    Vi ska till mallis om ca tre veckor så vi vet att där finns en hel del att bara njuta av :-)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Hoppas ni får det undebart!!!! :-)
    Om ni har vägrna förbi Magaluf så kika in på min lillebrors ställen, antingen E4:an eller La Bodega och hälsa på!!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  10. Jag önskar er en trevlig resa och hoppas att ni får en underbar vecka! Det är du och din familj verkligen värda. Jag ska hålla tummarna för att du ska vara feberfri hela veckan!
    Massvis med kramar//Limpan

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Jag brukar gå in och läsa på din blogg. Jag tänker så ofta på dig och din familj. Tyvärr så är jag dålig på att kommentera men nu så =)
    Jag håller alla tummar och tår jag har för att ni ska få en makalöst härlig semester <3

    SvaraRadera