tisdag 24 januari 2012

Äntligen

Nu är jag i Stockholm, har träffat min forskare/läkare Greger. Det känns ok.
Fick ambulans transport upp pga att jag igår fick kraftiga buksmärtor... ( super schysst att jag fick med rullstolen!) Jag var ett vrak i ambulansen, varje gupp kändes... Men bra personal som läser av situationen galant! Men de lyckas inte hitta vad som varit fel, men jag är inte riktigt lika påverkad nu som innan så vi får hoppas att de är övergående. Har inte kunnat räta på mig sen igår lunch, inte sovit sen igår morse så det känns kroppen!

Vill passa på att hylla och gratta Sara i efterskott! Shit, 30år gumman... Skönt att de är ett halvår kvar! ;) men iaf så hoppas jag att helgen vart lyckad och att din dag igår blev bästa möjliga!

Tack för alla peppande sms och meddelanden allihopa!

Nu kör vi!

Kram

Värnamo sjukhus-Huddinge 1-0

1 kommentar:

  1. Hej vännen vad skönt att du äntligen är i Stockholm. Tänkte på dig igår o hoppades att du kom iväg. Synd att du inte gillar maten men det ser inte så gott ut. Men du vet ju att det gör lite gott. Ha det så bra det kan bli nu så håller vi tummarna. Kramar i massor Berit

    SvaraRadera