onsdag 25 augusti 2010

Helvetes jävla kärl...

Har så ont...!
Tog cvk:n igår, de tog en timma(brukar ta 2-5min) plus två överläkare på iva... Den hade växt fast på alla möjliga ställen... Så nya snitt och nya stygn och de gjorde ont...
Sen började tortyren med att hitta kärl för att sätta en nål i... Jag har i vanliga fall inte ont av detta alls, de får gladeligen sticka i mig men igår gjorde de så ont att jag bröt ihop... De tog tre överläkare två och en halv timmar att hitta ett kärl på mig, och de är inga nybörjare utan erkänt duktiga på de dom gör! (nålar på svåra patienter är deras jobb) jag tror de stack mig 8ggr i halsen ( med grova gröna nålar, grävde runt och tryckte)
ett kärl lyckades de hitta. Alltså har jag just nu bara ett blodkärl kvar typ för att kunna ha en nål i...
Känns så jäkla hopplöst! Och så jävla ont! Har fått hur mycket smärtstillande som helst(inte bra) men behövligt!
Vaknade nu precis av att jag till och med i drömmarnas värld har ont till en verklighet där sköterskan fick komma in och vända på alla mina kuddar då jag var helt fuktig av svett för jag spänner mig och har så ont, gu vad jag hatar att vara sjuk!
Försöker få tiden att gå lite och distrahera mig själv för att kunna be om mer smärtstillande om en stund men usch vad jag inte vill finnas just nu...!
Puss och kram
Karin

3 kommentarer:

  1. Usch fy vad jag mår dåligt när jag läser detta. Jag tycker så himla synd om dig och önskar så att jag kunde hjälpa dig på något sätt. Jag sitter bara och gråter när jag läser om all skit som händer dig. Jag önskar av hela mitt hjärta att de ska hitta en lösning på problemet snabbt. Ingen människa ska behöva lida så som du gör, det är inte mänskligt. Ta hand om dig så skickar jag massor av kramar till dig som kanske värmer lite. Puss Malin

    SvaraRadera
  2. kram! /från en okänd

    SvaraRadera
  3. Det finns ingen rättvisa!!! Man blir så tok-ilsken!! Hur jävligt ska du ha, finns det ingen gräns på vad du ska gå igenom??? Är så arg att det inte finns nån bot på det här jäkelskapet...Snälla Karin ge inte upp, kämpa vidare...underbara Karin, du behövs. Ett skepp kommer lastat med styrke-kramar från reftele

    SvaraRadera